Telefonata ne Numrin Zyrtar te Spitalit (Sherbimi i Klientit)
Ne Trita Hospital, procesi i kujdesit fillon me nje thirrje telefonike. Pacientet e interesuar mund te na kontaktojne ne numrin tone zyrtar per te marre informacion te hollesishem dhe te menjehershem per sherbimet tona. Perpara se te caktoni nje takim, ju lutemi sigurohuni qe keni nje reference nga mjeku juaj i pergjithshem. Stafi yne i sherbimit per klientet eshte i gatshem te ju udhezoje hap pas hapi ne kete proces.
Lenia e Takimit per Konsulte
Ne kujdesemi per çdo pacient dhe ndajme vemendje te veçante ndaj nevojave dhe pritshmerive te tyre individuale. Ju mund te lini detajet tuaja dhe ekipi yne do te jete i gatshem te ju kontaktoje per te organizuar nje konsulte ne nje kohe dhe vend qe ju pershtatet me se miri. Ne vleresojme ndjeshmerine dhe kohen tuaj dhe jemi te perkushtuar per te ofruar nje pervoje te personalizuar dhe te kendshme.
Takimi Konsultues me Mjekun
Kur vjen puna te kujdesi mjekesor, Trita Hospital eshte i perkushtuar per te ofruar nje standard te larte te profesionalizmit dhe perkujdesjes. Mjeket tane specialiste jane te gatshem te ju japin vemendjen e plote dhe te diskutojne ne detaje rreth trajtimit te nevojshem. Privatesia, respekti dhe perkushtimi jane çelesat e suksesit tone ne ndihmen e pacienteve tane.
Trajtimi dhe Perkujdesja pas Trajtimit
Pas trajtimit, ne vazhdojme te jemi me ju ne çdo hap te procesit te rimarrjes. Ekipi yne
eshte i disponueshem per te pergjigjur pyetjet, shqetesimet dhe nevojat tuaja te
ndryshme. Ne jemi te perkushtuar per te siguruar se ju ndiheni te sigurt, te kujdesur
dhe te mbeshtetur gjate fazes se rikuperimit. Per ne, kujdesi ndaj pacientit nuk
perfundon me trajtimin, por vazhdon deri ne sherimin e plote dhe pertej.
Ne Trita Hospital, jemi krenare per te ofruar nje ambient te ngrohte dhe miqesor, ku
pacientet jane prioriteti yne kryesor. Permes nje qasjeje te perkushtuar dhe te
personalizuar, ne garantojme nje pervoje mjekesore te pastra dhe te kujdesshme per te
gjithe pacientet tane.